Entry is not published

einfache Hausarbeit Depression - Bedeutung im Gesundheitswesen und in der Arbeitswelt

The privacy settings prevent you from seeing the details.
Categories:
Scientific
Order type:
Text design
Volume of work
10 Pages (Din A4)
Market entry id
2011414
That's why you should place your order only over us
  • Free of charge for clients
  • Only verified contractors
  • Support in case of misunderstandings
  • Free plagiarism check
  • Evaluate your contractor
  • Online fixed agreements
Register or login to send messages.
Report entry

Report entry

Bids

This bid has been accepted on 30.12.2011 at 18:58 o'Clock
Sehr geehrter Auftraggeber, gerne übernehme ich diese Arbeit für Sie. Psychologie bildete den Schwerpunkt meines Studiums, daher bin ich mit dem Themengebiet "Depression" bestens vertraut. Freundliche Grüße texter
Bid received 12 years ago
xx,-
No ratings
Hallo, gerne schreibe ich die Hausarbeit. Ich habe ein abgeschlossenes Studium im geisteswissenschaftlichen Bereich und kenne mich daher mit dem Verfassen von wissenschaftlichen Arbeiten aus. Ebenfalls habe ich schon Arbeiten über psychologische Themen (in Bezug zu anderen Thematiken) verfasst. Bei Interesse freue ich mich über eine Rückmeldung. MfG, a1404
Bid received 12 years ago
xx,-
loading
On Writeree.com you can insert a writing job for free & without commitment and receive offers from verified text experts.
1Create a write job for free
2 Receive non-binding offers from verified experts
3Decide for the best offer